Savjeti za kvalitetan trening i suplementacija

Savjeti za kvalitetan trening i suplementacija

Savjeti za kvalitetan trening i suplementacija

Pročitajte više o savjetima za kvalitetan trening i suplementaciju koju preporučamo!

Uz kvalitetnu prehranu i suplementaciju, trening ima veliku ulogu u procesu izgradnje mišićne mase i redukcije potkožnog masnog tkiva. Slijedite savjete koje vam prikazujemo i izgradite svoje tijelo na najbolji mogući način:

 

  1. BAZIRAJTE TRENING NA VJEŽBAMA SA SLOBODNIM UTEZIMA

Osim primarne aktivacije mišića za kojeg izvodimo vježbu, u rad su uključeni i mišići stabilizatori, koji prilikom izvođenja pokreta ili vježbe slobodnim utegom stabiliziraju trup i cijelo tijelo. Ovakve vježbe povećati će energetsku potrošnju za vrijeme treninga i samim time potaknuti redukciju masnog tkiva. Vježbe koje preporučamo su čučanj, mrtvo dizanje, iskorak, potisak sa ravne klupe, potisak za ramena.

 

  1. IZMJENJUJTE TIPOVE TRENINGA

Kako bi potakli mišićni rast i što bolje aktivirali mišiće vrlo je bitno izmjenjivati tipove treninga koje radite. Pod tim ne mislimo primarno na korištenje različitih vježbi nego na izmjenu opterećenja i broja ponavljanja pri izvođenju određene vježbe.

 

  1. NE PRETJERUJTE SA KLASIČNIM KARDIO TRENINZIMA

Najveća greška prilikom redukcije masnog tkiva i održavanja ili podizanja mišićne mase su dugotrajni aerobni treninzi. Takvim tipom treninga trošit ćete kalorije, ali nećete postići efekt o kojem govorimo u ovom tekstu. Pravilnom prehranom, suplementacijom i visoko intenzivnim treningom postići ćete puno bolje rezultate.

 

  1. NE PRETJERUJETE SA TRUBUŠNJACIMA

Nakon dugačkih aerobnih treninga, druga velika greška je konstantno „pumpanje“ trbušnjaka na 100 različitih načina. Sa takvim treningom ojačati ćete svoje trbušne mišiće, ali oni i dalje neće biti vidljivi ako je postotak masnog tkiva visok. Kako će trbušni mišići rasti, takvim pristupom napraviti ćete kontraefekt i samo povećati volumen svojeg trbuha. Držite se prethodnih savjeta i smanjite postotak masnog tkiva i vaš trbuh će izgledati savršeno.

 

  1. NAPRAVITE INICIJALNO MJERENJE I PRATITE SVOJ NAPREDAK

Vrlo je važno napraviti inicijalnu dijagnostiku i prilagoditi sebi sve što smo vam napisali u tekstu. Vodite dnevnik prehrane i treninga jer će vam pomoći za daljnji napredak. Svakih 4-6 tjedana napravite tranzitivno mjerenje i korigirajte prehranu i trening ovisno o promjenama koje ste postigli, kako bi dalje napredovali i išli pravim putem do cilja.

 

SUPLEMENTACIJA

 

Za postizanje čvrstog i mišićavog tijela sa niskim postotkom masnoće uvelike će vam pomoći suplementi koje vam preporučujemo. Osigurajte mišiću brz i kvalitetan rast, potaknite sintezu proteina u mišićima, oporavite se u što kraćem vremenu i budite spremni za slijedeći trening, te ubrzajte topljenje masnog tkiva.

NUTRIX 3 WHEY PROTEIN osigurat će vam visoko kvalitetan  protein siruke  fantastičnog okusa.

1 mjerica sadrži:

ENERGETSKA VRIJEDNOST 102kcal

PROTEINI 20g

UGLJIKOHIDRATI 1,75g (ŠEĆERI 0g)

 

--

LEAN PRO 8

Svaka porcija LEAN PRO8 proteina sadrži 8 brzo, srednje i sporo oslobađajućih proteina i daje vam stalni dotok aminokiselina. Ove aminokiseline su jako bitne za izgradnju privlačnih i snažnih mišića. Idealan je kao međuobrok ili obrok prije spavanja.

1 mjerica sadrži 50 grama

ENERGETSKA VRIJEDNOST 225kcal/941kj

PROTEINI 25g

UGLJIKOHIDRATI 13g

MASTI 8g

 

--

LABRADA COMPLETE AMINOS  sadrži 100% aminokiselina uključujući BCAA -leucin, izoleucin i valine koje pomažu izgradnju mišića.

 Metaboliziraju se izravno u mišićno tkivo i sprječavaju raspad mišića i umor.

One također promiču sintezu proteina u mišićima, osiguravaju opskrbu mišića hranjivim sastojcima, povećavaju brzinu oporavka, te promiču proizvodnju anaboličkih hormona.

 

--

 

L-Carnitine 1500mg:

-          pomaže u razgradnji masti iz hrane, te ih koristi za energiju

-          igra važnu ulogu u transformaciji masnih kiselina koje postaju dostupne mišićnom tkivu

potiče mišićnu energiju